photo session

If You want photo session please write to me jolaswiercz@gmail.com

31 lipca 2010

Húsavík - muzeum penisów

Muzeum założył były nauczyciel historii Sigurður Hjartarson. W niewielkim domku zaprezentował on swoje studium nad miejscem prącia w historii, sztuce i społeczeństwie.

W muzeum znaleźć można egzemplarze penisów każdego z 245 gatunków ssaka żyjącego na Islandii. Największy okaz to członek płetwala błękitnego, największego zwierzęcia na świecie. Właściciele najmniejszych organów to ryjówki, szczury i myszy.

Jak dotąd w kolekcji Hjartarsona brakuje członka z gatunku homo sapiens. Pojawi się on jednak niedługo, 92-letni Páll Arason podpisał dokument, zgodnie z którym, pośmiertnie, jego organ trafi do muzeum.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

To chyba jedyne muzeum na świecie i niech nie robią wiecej hahah
Byłam , widziałam i tyle, nic mnie nie zachwyciło, a wręcz odtrącało, zwłaszcza zdjęcia zwierząt...
Można kupić miedzy innymi kolczyki z penisa myszki... feeee i takie tak róznego rodzaju gadżety.
Warto wstapić jesli ktos jest na Islandii, bo
tani bilet
jedyne na swiecie tego typu muzeum
ale nie ma co liczyć na przyjemne ogladanie ;)
cdn. już nie będzie takich niesmaków hahaha same ladne zdjecia będą :)
milego weekendu

3 komentarze:

Dusia 31 lipca 2010 14:22  

O nie! O fe! Ale na studiach mojej Biologii też zdarzyło się oglądanie takich nie przyjemnych organów. Ale że takie coś istnieje haha;D

Barbarella 2 sierpnia 2010 10:00  

fuj :) Jola ale zapodałaś :D:D:D:D

Espresso 29 września 2010 02:35  

Nie miałam pojęcia,że jest takie muzeum...masakra!

Archiwum bloga

SCRAPBOOKING

Moja lista blogów

About This Blog

...jak nie aparatem to samym okiem, wszędzie szukam kadru i nie jestem chyba w stanie patrzeć zwyczajnie na świat i to co mnie otacza - wszystko umieszczam w obiektywie. Czasem mam wrażenie, że wszystkie scenerie istnieją wyłącznie dla mnie. A gotowe zdjęcia... no cóż - kocham potem je przeglądać, obrabiać graficznie i przenosić w świat scrapbookingu.... dobrze że to nie choroba, tylko najzwyczajniej PASJA

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP