photo session

If You want photo session please write to me jolaswiercz@gmail.com

5 października 2011

pstrykacze

Przyznam się , że już dawno nie miałam aparatu w ręku, żeby od tak sobie pocykać piękne widoki.
Wczoraj zabralam przyjaciela ze sobą, zdjęcia robione szybko z samochodu w drodze do przychodni khem khem nie wychylalam nosy tak okrutnie wiało :)
Zdjecia jak zdjęcia, nic specjalnego, ale drogę do przychodni mojej juz znacie hhehe jest 5 min drogi od domu ;)
Ja osobiście codziennie zachwycam sie jęzorami z lodowca, niby nic się nie zmieniają, a jednak... codziennie sa inne - uwielbiam je
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Pozdrawiam
Jola

5 komentarze:

Anonimowy 6 października 2011 03:39  

WoW, ale nieziemskie widoki!!! I masz tak na co dzień?:))Fantastycznie!!! A gdzie mieszkasz, co to za piękne miejsce? Pozdrawiam!

Filka 6 października 2011 04:44  

Hej, mieszkam na Islandii w miasteczku Höfn. Widoczki są, można powiedziec prawie z okna, w koło góry, ocean i lodowiec :)))
pozdrawiam ciepło

Anonimowy 7 października 2011 02:38  

Mam nadzieję, że tam nie jest wiecznie zimno? Wspaniałe widoki i przepiękne zdjęcia! Pozdrawiam z Kaszub :))

SercemWidziane.com 8 maja 2019 13:51  

Piękne Widoki <3

fotograf Warszawa 14 maja 2021 09:08  

Super widoki!

Archiwum bloga

SCRAPBOOKING

Moja lista blogów

About This Blog

...jak nie aparatem to samym okiem, wszędzie szukam kadru i nie jestem chyba w stanie patrzeć zwyczajnie na świat i to co mnie otacza - wszystko umieszczam w obiektywie. Czasem mam wrażenie, że wszystkie scenerie istnieją wyłącznie dla mnie. A gotowe zdjęcia... no cóż - kocham potem je przeglądać, obrabiać graficznie i przenosić w świat scrapbookingu.... dobrze że to nie choroba, tylko najzwyczajniej PASJA

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP