photo session

If You want photo session please write to me jolaswiercz@gmail.com

9 sierpnia 2011

Dziecinka


Kilka wybranych zdjęć malej Dominisi, niebawem wstawię brzuszek Mamusi :)))

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Archiwum bloga

SCRAPBOOKING

Moja lista blogów

About This Blog

...jak nie aparatem to samym okiem, wszędzie szukam kadru i nie jestem chyba w stanie patrzeć zwyczajnie na świat i to co mnie otacza - wszystko umieszczam w obiektywie. Czasem mam wrażenie, że wszystkie scenerie istnieją wyłącznie dla mnie. A gotowe zdjęcia... no cóż - kocham potem je przeglądać, obrabiać graficznie i przenosić w świat scrapbookingu.... dobrze że to nie choroba, tylko najzwyczajniej PASJA

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP