photo session

If You want photo session please write to me jolaswiercz@gmail.com

30 września 2010

Magiczne miejsce

oj bardzo magiczne :)
Musze przyznac ze to miejsce jest jednym z tych które wywierają na mnie niesamowite uczucia .
Juz na samo wejscie otrzymałam dawkę magicznej atmosfery, zapach pierników, ciasta, ciepło bijace z kominka, kolędy dobiegające z oddali i mnóstwo ale to mnóstwo przepieknych dekoracji - brakowało tylko skrzypiącego pod butami śniegu :D

Dom Świętego Mikołaja
Musieliśmy być bardzo cichutko, aby się nie obudził, dom otwarty jest tylko w trakcie jego drzemki, którą ucina sobie zaraz po skończonej kolekcji zabawek, pomagają mu przy tym misie które też zaraz obok wielkiego domu z wierzą maja swój malutki - przez okienka widać było niedokończony posiłek na stolach i misie śpiące pod ciepłą kołderką.
Ponieważ do grudnia jeszcze daleko, Mikołaj zrobił wyjątek dla ciekawskich i przy wyjściu postawił kosz z masą przeróżnych zabawek, wszystko oczywiście zapakowane, prezenty były niespodzianką :)
Ja chyba nie musze wspominać jak wielkie wrażenie, cala ta wyprawa zrobiła na Kacperka :)
na samo wejscie przywitały nas takie piekne drzewa .
Photobucket
pranie Mikolaja :)
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
A tu mama Mikołaja... wstretna baba, której dzieci bardzo się bały ;) zostala zasypana kamieniami, tak aby nie mogla sie wydostać - mozna ogladac ja tylko przez szparkę ;)
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
A na koniec studnia życzeń ;)
Photobucket
Gratulacje dla wytrwałych i przepraszam , ale nie mogłam się zdecydować na mniejszą ilość zdjęć :D
Cieplo pozdrawiam i niebawem wstawie kolejne wakacyjne zdjęcia :)


3 komentarze:

agawphotography 30 września 2010 10:06  

niesamowite :) ale bajkowo!!!!

Ania Kiper 1 października 2010 01:31  

o, qurcze, ale pięknie, wyobrażam sobie, że na żywo robi niesamowite wrażenie, szczególnie na dzieciakach

Espresso 9 października 2010 00:15  

Ale różności ma ten Święty Mikołaj :D
Wiedziałam,że istnieje,nawet kamerke ma w domu,bo kiedyś widziałam,jak gości przyjmował :)

Archiwum bloga

SCRAPBOOKING

Moja lista blogów

About This Blog

...jak nie aparatem to samym okiem, wszędzie szukam kadru i nie jestem chyba w stanie patrzeć zwyczajnie na świat i to co mnie otacza - wszystko umieszczam w obiektywie. Czasem mam wrażenie, że wszystkie scenerie istnieją wyłącznie dla mnie. A gotowe zdjęcia... no cóż - kocham potem je przeglądać, obrabiać graficznie i przenosić w świat scrapbookingu.... dobrze że to nie choroba, tylko najzwyczajniej PASJA

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP