photo session

If You want photo session please write to me jolaswiercz@gmail.com

13 czerwca 2010

Komu brakuje koloru?

Zapraszam na doładowanie się kolorami.
W naszym miasteczku w sobotę miało miejsce otwarcie muzeum, na moje szczęście tuż pod nosem :)
gdybym nie była i nie widziała na własne oczy, nie uwierzyła bym ,że kamienie potrafią być tak nieziemskie.
Kolekcja kamieni jest bez wątpienia wspaniała.

LINK Z OPISEM

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kamieni pilnuje ochrona z wybałuszonymi oczyma hahaha

Photobucket


4 komentarze:

Joop Zand 14 czerwca 2010 00:10  

Gutemorgen Jolanta

Das sind sehr schöne bilder mit schöne farben.....wieder klasse !

Grusse, Joop

Costa 14 czerwca 2010 00:42  

Jola te kamyczki są po prostu kosmiczne ;)
Pięknie uchwycone kolory.. no ciotka ale się ustawiłaś.. wystarczy wyjść z domu i włączyć aparat hahahahh
No ja niemam takich atrakcji ;)

elfik 15 czerwca 2010 15:13  

Zatyka mnie za kazdym razemj jak wchodze do Ciebie na fotografie. Piekne robisz zdjecia wiesz ????
Piekne pejzaze, trzeba umiec pieknie uchwycic..........wcale nie slodze. Cudne sa poprostu.

Anonimowy 16 czerwca 2010 08:43  

kurde czadowe:))

Archiwum bloga

SCRAPBOOKING

Moja lista blogów

About This Blog

...jak nie aparatem to samym okiem, wszędzie szukam kadru i nie jestem chyba w stanie patrzeć zwyczajnie na świat i to co mnie otacza - wszystko umieszczam w obiektywie. Czasem mam wrażenie, że wszystkie scenerie istnieją wyłącznie dla mnie. A gotowe zdjęcia... no cóż - kocham potem je przeglądać, obrabiać graficznie i przenosić w świat scrapbookingu.... dobrze że to nie choroba, tylko najzwyczajniej PASJA

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP