photo session

If You want photo session please write to me jolaswiercz@gmail.com

22 czerwca 2010

Iceland, Djupivogur

Trasa jest piekna, na niej miedzy innymi łubin, las, ocean z pięknej perspektywy, jeziorka, góry... a chmury sa tak nisko, ze mozna na prawde chodzić z "glową w chmurach"

Miasteczko Djupivogur, tez jest pieknie położone
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

woda miala niesamowicie cudowny kolor, czysta była jak łza prawie, widac na tym zdjęciu kamienie, jak głeboko siegają.

Photobucket

Mój kochany Boy zbierajacy swoje skarby z wycieczki, wiekszośc to resztki po krabach (noga, szczypce, czaszka czy co on tam ma) były w tym tez piekne kamienie, ale nie stety przez te szczatki krabowe wszystko paskudnie nam zaśmiardło i poleciało do kosza ;)
Photobucket

a to juz ja, to tak na wypadek żebyście nie zapomnieli jak wygladam ;))
Photobucket
Photobucket

pozdrawiam serdecznie i dziekuje za wszystkie komentarze :*

6 komentarze:

Ewa 22 czerwca 2010 14:47  

Ale masz tam pięknie!
To zdjęcie jak siedzisz boskie :)

Joop Zand 23 czerwca 2010 00:00  

I wanna go to Iceland..... it's a beautiful island...... geat pictures jolanta.

greetings, Joop

Alexandra 23 czerwca 2010 00:07  

Uwielbiam Twoje zdjęcia :)

Dusia 23 czerwca 2010 07:15  

Naprawdę cudowne, energetyzujące zdjęcia

Rydia 23 czerwca 2010 10:50  

Te kolory i widoki ... miód

Espresso 4 lipca 2010 05:26  

Piękne miejsca!

Archiwum bloga

SCRAPBOOKING

Moja lista blogów

About This Blog

...jak nie aparatem to samym okiem, wszędzie szukam kadru i nie jestem chyba w stanie patrzeć zwyczajnie na świat i to co mnie otacza - wszystko umieszczam w obiektywie. Czasem mam wrażenie, że wszystkie scenerie istnieją wyłącznie dla mnie. A gotowe zdjęcia... no cóż - kocham potem je przeglądać, obrabiać graficznie i przenosić w świat scrapbookingu.... dobrze że to nie choroba, tylko najzwyczajniej PASJA

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP