photo session

If You want photo session please write to me jolaswiercz@gmail.com

31 maja 2010

Ljósbrá Dögg

jej uroda mnie wręcz zauroczyła.
Muszę przyznać ze to była ogromna przyjemność pełnić rolę fotografa.

Poniżej kilka, dosłownie kilka zdjęć z całej ponad dwusetnej sesji

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

wieczorkiem dolacze jeszcze kilka

7 komentarze:

Costa 31 maja 2010 09:35  

FILA- Zdjęcia REWELACJA ! Jestem pod wrażeniem zarówno modelki ( fakt krasna dziącha ) jak i Twojego talenu ! Dawno nie widziałam tak udanych zdjęć.. tam na jednym bym sie czepnela ale to tylko z zazdrosci ;)

P.S. Moze nie dokladaj juz dzis zadnych nowych fotek bo mi pikawa siadzie ;*
A Nowa szata bloga.. mega kika PLUS ! fajne duze fotki... wszystko przejrzyste i.. ahh tęsknie babo za Tobą !!!!! ;***

Dusia 31 maja 2010 10:54  

Zdjęcia są rewelacyjne! Cudowna modelka, a Ty pięknie to "wykorzystałaś", zdjecia są pełne uroku ;*

Kamila 31 maja 2010 11:02  

piękne ! i modelka i zdjęcia :)

Drycha 31 maja 2010 13:57  

bardzo fajna sesja :)
i ta modelka :)

i jeszcze album na blogu scrapowym!

się rozszalałaś nam :D

Ewa 1 czerwca 2010 01:53  

Wow super sesja, a Ciebie to nie poznałam :) wyglądasz świetnie :)

Eva Shevchenko 2 czerwca 2010 03:39  

Jolciu świetna sesja... dziewczyna bardzo fotogeniczna i świetnie wychodzi na zdjeciach... uchwyciłaś jej piekno na wspaniałych zdjeciach... brawo...

PS: ja również nie poznałam Ciebie w tych ciemnych włoskach... swietna przemiana...

pozdrawiam
Eva

Joop Zand 6 czerwca 2010 23:53  

Very nice pictures.....you're model has beautiful eyes.

greetings, Joop

Archiwum bloga

SCRAPBOOKING

Moja lista blogów

About This Blog

...jak nie aparatem to samym okiem, wszędzie szukam kadru i nie jestem chyba w stanie patrzeć zwyczajnie na świat i to co mnie otacza - wszystko umieszczam w obiektywie. Czasem mam wrażenie, że wszystkie scenerie istnieją wyłącznie dla mnie. A gotowe zdjęcia... no cóż - kocham potem je przeglądać, obrabiać graficznie i przenosić w świat scrapbookingu.... dobrze że to nie choroba, tylko najzwyczajniej PASJA

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP