photo session

If You want photo session please write to me jolaswiercz@gmail.com

6 marca 2009

Paszcza

Zabawa fotograficzna :)
W każdy piątek jedna z nas daje temat, w tym tygodniu padło na Dryszkę - WIEDZIAŁAM, ŻE DA CIĘŻKI TEMAT, no nic a nic nie miałam pomysłu, aż do teraz hahaha
Myślę, że mąż by był zadowolony jakbym tak przymykała częściej swoją paszczę hahahah
Teraz czekamy na efekty dziewczyn



Zabawiaja się
Filka, Costa, Finn, Dryszka, Agnieszka Anna, Chwilka, Kropelka.
Chcesz dołączyć?

7 komentarze:

AgnieszkaAnna 6 marca 2009 04:35  

nooo pojechałaś... super jest

Wisani 6 marca 2009 06:49  

No Filemonie super interpretacja :)
P.S nie wyobrażam sobie, żebyś tak mogła trzymać paszczę za często ;) haha.

UHK Gallery 6 marca 2009 07:20  

Wygląda drastic - a z opisu niby, że śmiesznie..... Niezła fota

finnabair 6 marca 2009 12:32  

to ..toś wysoko poprzeczkę ustawiła....

Drycha 6 marca 2009 14:52  

no żesz jak z horroru jakiegoś :>

Olga Heldwein 7 marca 2009 04:35  

bosz ciotka SUPER FOTO ;)

gulka 8 marca 2009 07:49  

ostro :)

Archiwum bloga

SCRAPBOOKING

Moja lista blogów

About This Blog

...jak nie aparatem to samym okiem, wszędzie szukam kadru i nie jestem chyba w stanie patrzeć zwyczajnie na świat i to co mnie otacza - wszystko umieszczam w obiektywie. Czasem mam wrażenie, że wszystkie scenerie istnieją wyłącznie dla mnie. A gotowe zdjęcia... no cóż - kocham potem je przeglądać, obrabiać graficznie i przenosić w świat scrapbookingu.... dobrze że to nie choroba, tylko najzwyczajniej PASJA

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP